SPOZNAJTE NAŠE SLUŽBY

VZDIALENÁ PODPORA

POPIS SLUŽBY

Služba vzdialenej technickej pomoci je typ služby poskytovanej používateľom počítačov, ktorí majú problémy so svojimi zariadeniami alebo softvérom.

Namiesto toho, aby technik prišiel k používateľovi, technici vzdialenej podpory sa pripoja k počítaču používateľa cez internet, aby diagnostikovali a vyriešili problém.

To umožňuje rýchlejší a pohodlnejší servis, ako aj úsporu nákladov pre technika aj užívateľa. Vzdialená podpora môže pokryť širokú škálu technických problémov, od inštalácie softvéru a konfigurácie až po riešenie problémov a opravy hardvéru.

POSTUP SPOJENIA

SEM UVEDIEME INFO AKO SA S VAMI SPOJA

link / login / instalacia suboru / SW

A sem nahrame subory na stiahnutie

TeamViewer / online antivirus / atd---

Inštalácia a konfigurácia softvéru

Zahŕňa inštaláciu a konfiguráciu antivírusového, antimalvérového a antiransomvérového softvéru na všetkých firemných počítačoch a zariadeniach.

Ochrana v reálnom čase

Zahŕňa nastavenie kontroly v reálnom čase na detekciu a prevenciu malvérových infekcií v reálnom čase.

Plánovaná kontrola

Ide o naplánovanie pravidelných kontrol na zistenie a odstránenie škodlivého softvéru, ktorý mohla ochrana v reálnom čase prehliadnuť.

Aktualizácie databázy podpisov

Zahŕňa aktualizáciu databázy podpisov antivírusového a antimalvérového softvéru, aby sa zabezpečilo, že softvér dokáže zistiť najnovšie hrozby.

Ochrana proti ransomvéru

Zahŕňa implementáciu špecifických opatrení proti ransomvéru, ako je zálohovanie a obnova, na ochranu pred útokmi ransomvéru.

Hlásenie a monitorovanie

Zahŕňa poskytovanie pravidelných správ o stave antivírusového, antimalvérového a antiransomvérového softvéru a monitorovanie softvérových problémov.

Školenie používateľov

Zahŕňa školenie zamestnancov o tom, ako používať antivírusový, antimalvérový a antiransomvérový softvér a ako sa vyhnúť infekciám škodlivým softvérom.

Technická podpora

Zahŕňa poskytovanie technickej podpory zamestnancom v prípade akýchkoľvek problémov s antivírusovým, antimalvérovým a antiransomvérovým softvérom.

VZDIALENÁ POMOC

POPIS SLUŽBY

Služba vzdialenej technickej pomoci je typ služby poskytovanej používateľom počítačov, ktorí majú problémy so svojimi zariadeniami alebo softvérom.

Namiesto toho, aby technik prišiel k používateľovi, technici vzdialenej podpory sa pripoja k počítaču používateľa cez internet, aby diagnostikovali a vyriešili problém.

To umožňuje rýchlejší a pohodlnejší servis, ako aj úsporu nákladov pre technika aj užívateľa. Vzdialená podpora môže pokryť širokú škálu technických problémov, od inštalácie softvéru a konfigurácie až po riešenie problémov a opravy hardvéru.

SÚBORY NA STIAHNUTIE:

Sieťová infraštruktúra

Konzultant môže prediskutovať aktuálne nastavenie siete spoločnosti, jej bezpečnosť a škálovateľnosť

Kybernetická bezpečnosť

Konzultant sa pravdepodobne bude zaoberať opatreniami spoločnosti v oblasti kybernetickej bezpečnosti a poskytne odporúčania na zlepšenie

Cloud computing

Konzultant môže diskutovať o výhodách cloud computingu a o tom, ako môže pomôcť spoločnosti splniť jej technologické potreby

Správa údajov

Konzultant môže diskutovať o tom, ako môže spoločnosť lepšie spravovať svoje údaje vrátane riešení ukladania, zálohovania a obnovy

Softvér a hardvér

Konzultant môže odporučiť nové softvérové alebo hardvérové riešenia, ktoré môžu spoločnosti pomôcť zlepšiť efektivitu a produktivitu

Rozpočet IT

Konzultant môže spoločnosti pomôcť určiť jej rozpočet na IT, identifikovať oblasti, v ktorých možno znížiť náklady a navrhnúť optimalizáciu výdavkov

Obnova po havárii a kontinuita podnikania

Konzultant môže diskutovať o potrebách IT podpory spoločnosti a dávať odporúčania na zlepšenie úrovne a kvality poskytovanej podpory

DLP - Data loss protection

Konzultant môže diskutovať o plánoch obnovy po havárii a kontinuite podnikania spoločnosti a navrhnúť odporúčania na zlepšenie

priame vzdialené pripojenie

STIAHNÚŤ QUICKSUPPORT MODUL

pripojenie cez ID/heslo

STIAHNÚŤ QUICKSUPPORT MODUL

kontakt na helpdesk

S Vašimi požiadavkami na technickú podporu sa môžete obrátiť na náš helpdesk. Dovoláte sa naň v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.

+421 908 150 615

VÝBER SLUŽBY